Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Η πρώτη τρανσέξουαλ δικαστίνα!

Eiναι επιτυχημένη δικηγόρος, καλή σύζυγος και εδώ και μερικές ημέρες δικαστής του ανώτατου δικαστηρίου της κομητείας Αλαμέντα των ΗΠΑ.

Αυτό που καθιστά ξεχωριστή τη Βικτόρια Κολακόφσκι όμως, είναι ότι γεννήθηκε άντρας.

Η 49χρονη γυναίκα έγινε η πρώτη τρανσέξουαλ δικαστής στην αμερικανική ιστορία, θέτοντας εκτός μάχης τον συνυποψήφιό της Τζον Κρέιτον, για την πλήρωση της θέσης, με ποσοστό 51% έναντι 48% που συγκέντρωσε εκείνος.

Αν και η διαφορά τους μεταφράζεται σε μόλις 10.000 ψήφους, κατάφερε έστω και οριακά να σπάσει ένα από τα τελευταία ταμπού της αμερικανικής κοινωνίας.

Η Βικτόρια Κολακόφσκι γεννήθηκε το 1961 αγόρι στο Κουίνς της Νέας Υόρκης και σε ηλικία τριάντα ετών υποβλήθηκε στην εγχείρηση αλλαγής φύλου που άλλαξε παράλληλα και τη ζωή της. Αμέσως μετά μετακόμισε στο Μπέρκλεϊ, που ανήκει στην κομητεία της Αλαμέντα, και το 2008, αμέσως μόλις νομιμοποιήθηκαν οι γάμοι μεταξύ ομοφυλοφίλων, παντρεύτηκε τη σύντροφό της!

«Εχω πίσω μου δύο δεκαετίες σκληρής δουλειάς στην κοινωνία. Πιστεύω ακράδαντα στην προσφορά γι' αυτό και η υποψηφιότητά μου για τη θέση του δικαστή ήταν για μένα φυσικό επόμενο» δήλωσε μετά την εκλογή της η 49χρονη τρανσέξουαλ, η οποία έχει εργαστεί για αναρίθμητους ομοφυλοφιλικούς οργανισμούς και σωματεία.

Ενας από τους στόχους της είναι τώρα να ενημερώσει την κοινή γνώμη για το τι σημαίνει να είναι κανείς τρανσέξουαλ. «Με απλά λόγια οι τρανσέξουαλ αισθάνονται ότι έχουν γεννηθεί με το λάθος βιολογικό φύλο, το λάθος σώμα» έχει πει κατά το παρελθόν η Βικτόρια Κολακόφσκι, υποστηρίζοντας ότι και για την ίδια τα πράγματα ήταν δύσκολα πριν από την επέμβαση.

«Ηταν δύσκολο να το εξηγήσω σε κάποιον. Ελεγα ότι ήμουν γυναίκα και μου απαντούσαν ότι δεν ήμουν. Και όταν τους έλεγα ότι ένιωθα γυναίκα μου έλεγαν ότι είχα πρόβλημα» είχε εκμυστηρευτεί σε παλαιότερη συνέντευξή της, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι πολλοί ήταν εκείνοι που τη θεωρούσαν και αναξιόπιστη. Η πρόσφατη κατάκτησή της επομένως έχει διπλή αξία για εκείνη.

http://dete.gr/news.php?article_id=13287

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...