Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Τρελαμένος Γιαπωνέζος κάνει... τουρισμό στο Συριακό μέτωπο [εικόνες]

Δεν γνωρίζει αγγλικά ή αραβικά, δεν φοράει αλεξίσφαιρο ή κράνος, δεν τον περιμένει οικογένεια στο σπίτι κι έτσι το μόνο πράγμα που κάνει για να σκοτώσει την πλήξη της καθημερινότητάς του είναι... τουρισμό ανάμεσα στις σφοδρές συγκρούσεις στο Χαλέπι της Συρίας

Ο 45χρονος Τοσιφούμι Φουζιμότο είναι Ιάπωνας οδηγός βυτιοφόρου, διαζευγμένος και χωρίς επαφές με την οικογένειά του. Προκειμένου να σκοτώσει την πλήξη του όπως λέει ο ίδιος «Κάθε πρωί πηγαίνω στη γραμμή του μετώπου. Πηγαίνω μόνος μου, διότι κανένας οδηγός δεν δέχεται να πάει στο μέτωπο, κι εγώ θέλω να πηγαίνω κάθε μέρα. Είναι πολύ συναρπαστικό και η έκκριση αδρεναλίνης είναι ασύγκριτη»

Κρατώντας δύο φωτογραφικές και μία βιντεοκάμερα κυκλοφορεί εδώ και μία εβδομάδα στις συνοικίες τους Χαλεπίου, ντυμένος μάλιστα με στρατιωτική στολή «του Ιαπωνικού στρατού» και έχει γίνει ατραξιόν, ενώ ανεβάζει στο διαδίκτυο τις περιπέτειές του.

Επίσης εφόσον δεν ξέρει αγγλικά ή αραβικά, συνεννοείται όσο μπορεί, μέσω του λογισμικού μετάφρασης της Google και κυκλοφορεί χωρίς κράνος ή αλεξίσφαιρο γιλέκο, "γιατί είναι πολύ βαριά όταν πρέπει να τρέξεις".

«Πηγαίνω στην πρώτη γραμμή, με τους στρατιώτες του Ελεύθερου Συριακού Στρατού. Είμαι τουρίστας σε εμπόλεμη ζώνη» δηλώνει περήφανα ο Τοσιφούμι Φουζιμότο, ο οποίος στην κανονική του ζωή μεταφέρει με βυτιοφόρο γκαζόιλ, νερό ή σοκολάτα στην Οζάκα, το Τόκιο και το Ναγκασάκι.

Μάλιστα το Χαέπι δεν είναι η πρώτη φορά που ο παράτολμος Γιαπωνέζος κάνει τουρισμό σε εμπόλεμη ζώνη:

Όπως λέει ο ίδιος είχε βρεθεί στην Υεμένη τον Σεπτέμβριο 2012, κατά τη διάρκεια των αιματηρών συγκρούσεων γύρω από την αμερικανική πρεσβεία, στο Κάιρο κατά τη διάρκεια της αιγυπτιακής εξέγερσης, στη Χομς στην κεντρική Συρία, στο τέλος του 2011, όπου πήρε μέρος σε αντικαθεστωτικές διαδηλώσεις φωνάζοντας "Αλλάχ Ακμπάρ", ενώ προγραμματίζει μία διαμονή στους ταλιμπάν του Αφγανιστάν.

«Δεν είμαι στόχος για τους σκοπευτές, διότι είμαι τουρίστας, δεν είμαι δημοσιογράφος όπως εσείς. Δεν φοβάμαι ότι θα με πυροβολήσουν ή θα με σκοτώσουν. Είμαι κάτι ανάμεσα σε σαμουράι και καμικάζι...Ανεβάζω τις φωτογραφίες μου στο Ιντερνετ για να τις βλέπουν οι φίλοι μου», δηλώνει ο ίδιος.

Ο ερασιτέχνης ψαράς και κυνηγός είπε στους φίλους του στην Ιαπωνία ότι φεύγει για διακοπές στη Τουρκία. Έφτασε εκεί με 2.500 δολάρια και πέρασε κρυφά την συρο-τουρκική μεθόριο. Δίνει 25 δολάρια την ημέρα σε έναν Σύρο που τού προσφέρει στέγη και τού επιτρέπει να χρησιμοποιεί το Ιντερνετ για να ανεβάζει φωτογραφίες και βίντεο.

Είναι πατέρας τριών κοριτσιών, των οποίων τα ίχνη έχει χάσει "εδώ και περισσότερο από πέντε χρόνια. Είναι το μόνο πράγμα που κάνει τη φωνή του να τρέμει και τα μάτια του να δακρύζουν.

Πηγή: | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...