Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

Ο κόμης Δράκουλας η πιο ισχυρή διαφήμιση για τη Ρουμανία

Ο μύθος του Κόμη Δράκουλα, που ενέπνευσε λογοτέχνες, θεατρικούς συγγραφείς, σκηνοθέτες και κινηματογραφικούς παραγωγούς συνεχίζει να προκαλεί το ενδιαφέρον αμέτρητων ανθρώπων στον βαθμό που εξακολουθεί να είναι το πιο ισχυρό και αναγνωρίσιμο τουριστικό προϊόν της Ρουμανίας, ανακοίνωσε η Συνομοσπονδία Τουρισμού και Υπαλλήλων Υπηρεσιών (FPTS) της χώρας.

Στην ίδια ανακοίνωση, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τονίζεται ότι ο μύθος του Κόμη Δράκουλα εξακολουθεί να συναρπάζει και αντιπροσωπεύει τον καλύτερο «όχημα» για την προώθηση του τουρισμού στην Τρανσυλβανία.

Η αξιοποίηση του μύθου του Κόμη Δράκουλα που προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών, μπορεί να αποτελέσει και κινητήρια δύναμη για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας, τονίζεται στην ανακοίνωση της FPTS.

«Πρόκειται για το πιο πολύτιμο brand name της χώρας» δήλωσε ο επικεφαλής της FPTS, Νταν Ματέι Αγάθων και πρόσθεσε ότι όλα τα μέρη στην Τρανσυλβανία που είναι «γεμάτα ιστορία, μπορούν να γίνουν, επιτέλους τουριστικοί προορισμοί με διεθνή αναγνωρισιμότητα, με όφελος όχι μόνο για τον τουρισμό στην περιοχή, αλλά και για την οικονομία».

Οι τοπικές αρχές σε έξι περιφέρειες της Τρανσυλβανίας μπορούν να αναπτύξουν – με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων – ένα περιφερειακό έργο που έχει τίτλο «Δράκουλας» και αποτελεί πρόταση του δημάρχου του Τάργκου Μούρες στην κεντρική Ρουμανία. Ο Ντόριν Φλορέα συναντήθηκε πρόσφατα με αξιωματούχους της τοπικής αυτοδιοίκησης, προκειμένου να βρουν κοινό και βιώσιμο τρόπο ανάπτυξης του έργου, μέσω της προσέλκυσης ευρωπαϊκών κονδυλίων.

Το έργο «Δράκουλας» για την προώθηση της Τρανσυλβανίας ως τουριστικού προορισμού αποτελεί την πιο κερδοφόρα αναπτυξιακή στρατηγική που – εφόσον αναπτυχθεί κατάλληλα – θα αποφέρει θετικά αποτελέσματα για την ευρύτερη περιοχή, προστίθεται στην ανακοίνωση της FPTS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...