![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3AqOHCVqQeXBzBF2NstLY_n9DCdkZGZhfiz2eRQVt9orX1Cx4W55lWOTavXdxE8Gag_uWHJK336sadPAr2XLgXwtYKv52w6UvkGKQZTzM6p7s_JwaULg9DgfJ4B4FDlT7N9Yb9c99t9Q/s400/1.jpg)
Μέχρι τώρα ταξιδεύουμε στο αεροπλάνο καθιστοί.
Στο μέλλον ενδέχεται να το κάνουμε... καβάλα, αν βρουν ανταπόκριση στην αγορά τα καθίσματα Skyrider που λανσάρει η ιταλική εταιρεία Aviointeriors.
Στόχος είναι η εξοικονόμηση χώρου και φυσικά η μεγιστοποίηση του κέρδους και μέσο για την επίτευξή του η αντικατάσταση του παραδοσιακού καθίσματος από ένα στενότερο και ελαφρύτερο που μοιάζει λιγότερο με πολυθρόνα και περισσότερο με σέλα.
Στόχος είναι η εξοικονόμηση χώρου και φυσικά η μεγιστοποίηση του κέρδους και μέσο για την επίτευξή του η αντικατάσταση του παραδοσιακού καθίσματος από ένα στενότερο και ελαφρύτερο που μοιάζει λιγότερο με πολυθρόνα και περισσότερο με σέλα.
Σύμφωνα με την Aviointeriors, η υιοθέτηση του Skyrider θα οδηγήσει στη δημιουργία μιας νέα θέσης, κάτω από την τουριστική, με οφέλη και για την τσέπη των επιβατών που θα τα επιλέξουν.
Βεβαίως, η άνεση πάει περίπατο, όχι μόνο λόγω της μορφής του καθίσματος αλλά και επειδή προβλέπεται κενός χώρος μόλις 58 εκατοστών ανάμεσα στις σειρές.
Βεβαίως, η άνεση πάει περίπατο, όχι μόνο λόγω της μορφής του καθίσματος αλλά και επειδή προβλέπεται κενός χώρος μόλις 58 εκατοστών ανάμεσα στις σειρές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου