Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Αντρας στο Βέλγιο πέθανε με ευθανασία ύστερα από αποτυχημένη επέμβαση αλλαγής φύλου

O Νάθαν Βέρχελστ μετά την επέμβαση αλλαγής φύλλου στην οποία υποβλήθηκε. Αργότερα πέθανε με ευθανασία.

Μία 44χρονη γυναίκα στο Βέλγιο υποβλήθηκε σε εγχείρηση αλλαγής φύλου, ώστε να γίνει άντρας, όμως επειδή το αποτέλεσμα «τον σόκαρε», αποφάσισε να πεθάνει με ευθανασία. 


Οπως αναφέρει η εφημερίδα Independent, ο Νάθαν Βέρχελστ πέθανε την περασμένη Δευτέρα με ευθανασία εξαιτίας του ανείπωτου ψυχολογικού στρες που του προξένησε η εικόνα του καινούργιου εαυτού του που αντίκρισε στον καθρέφτη.

Η ευθανασία ήταν νόμιμη - άλλωστε τέτοια περιστατικά αφθονούν στη χώρα αυτή τον τελευταίο καιρό - και ο γιατρός που την έκανε ήταν ο Βιμ Ντίστελμανς. Πρόκειται για έναν ογκολόγο, το όνομα του οποίου έγινε ευρύτερα γνωστό πέρυσι όταν έκανε ευθανασία σε δίδυμα αδέρφια.

Μετά την αλλαγή φύλου στην οποία υποβλήθηκε, ο 44χρονος πλέον άντρας, ανέφερε σε μέσα ενημέρωσης του Βελγίου ότι «ήμουν έτοιμος να γιορτάσω την καινούργια μου γέννηση, όμως όταν κοιτάχτηκα στον καθρέφτη ένιωσα αηδία για τον εαυτό μου».

Δήλωσε ακόμη ότι «το καινούργιο μου στήθος δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες μου ενώ το πέος που απέκτησα εμφανίζει συμπτώματα αποβολής. Δεν θέλω να είμαι τέρας». Ο Βέρχελστ, προτού υποβληθεί στην επέμβαση,  ήταν το μόνο κορίτσι σε μία οικογένεια με τρία αγόρια. «Ήμουν το κορίτσι που κανείς δεν ήθελε».

Το 2009 άρχισε να υποβάλλεται σε ορμονοθεραπεία και το 2012 σε μαστεκτομή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...