Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Δωδεκάχρονη αυτοκτόνησε για να δει τον μπαμπά της στον Παράδεισο


Ένα κοριτσάκι 12χρονών βρέθηκε κρεμασμένο στο δωμάτιό του. Το σημείωμα που είχε αφήσει έλεγε ότι πάει να βρει τον μπαμπά της που είναι στον Παράδεισο. 

Η Μαρία Κίσλο ήταν συντετριμμένη από τον αιφνίδιο θάνατο του πατέρα της, το 2009, από έμφραγμα.

Τη μικρή βρήκε η 35χρονη μητέρα της, όταν ένα βράδυ πήγε στο δωμάτιό της, για να της διαβάσει ένα παραμύθι για να κοιμηθεί.
Ο Άρεκ, ο πατέρας της μικρής Μαρίας

Η Μαρία, από την Πολωνία έγραφε στο σημείωμά της:

“Αγαπημένη μου μαμά,

Σε παρακαλώ μην λυπηθείς. Απλά μου λείπει ο μπαμπάς τόσο πολύ που θέλω να τον ξαναδώ”.

Ο 13χρονος αδελφός της την κατέβασε και προσπάθησαν μαζί με τη μητέρα τους να συνεφέρουν τη μικρή, αλλά ήταν ήδη νεκρή.

Η μητέρα της 12χρονης δήλωσε:

“Πριν από πέντε χρόνια έχασα τον άνδρα μου, Άρεκ, αυτόν το χρόνο την κόρη μου. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να συνεχίσω αν δεν είχα τον γιο μου.

Δεν ήξερα ότι της λείπει τόσο πολύ ο πατέρας της, δεν μιλούσε ποτέ για αυτόν”. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...