Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Μάνα - τέρας έκαιγε με αναπτήρα τις θηλές και το πέος του γιου της

Η 53χρονη Christine Gelineau καταδικάστηκε σε 30 χρόνια φυλακή - Ο 19χρονος γιος κατάφερε να επιζήσει μετά από φριχτά βασανιστήρια και να διηγηθεί την ιστορία του


Μια ανατριχιαστική υπόθεση κάνει τις τελευταίες ώρες το γύρω του Διαδικτύου. Η 53χρονη Christine Gelineau (φωτ.) από την Μασαχουσέτης των Ηνωμένων Πολιτειών θα περάσει 30 χρόνια στη φυλακή γιατί υπέβαλε το γιο της σε φριχτά βασανιστήρια.

Η γυναίκα βασάνιζε και έκαιγε με αναπτήρα τις θηλές και το πέος του 19χρονου γιου της. Στην υπόθεση που έχει συγκλονίσει τις ΗΠΑ μετείχαν και άλλοι δύο άνδρες συνεργοί της Gelineau. Ο 20χρονος Daniel Tyler από το Τενεσί κατηγορείται ότι αποπειράθηκε να στραγγαλίσει τον άτυχο 19χρονο αφού πρώτα του έσπασε τον αστράγαλο και τον ανάγκασε να φάει τα περιττώματά τους και σκουλήκια.

Ο άλλος συνεργός είναι ο εξάδελφος του θύματος 0 29χρονος Amy Nason ο οποίος κατηγορείται ότι ανάγκαζε τον παιδί «να καταπιεί τα ούρα του, να φάει τα κόπρανα του, γαιοσκώληκες και σαπούνι πιάτων». Και οι δύο αναμένεται να καταδικαστούν μέσα στο επόμενο 15νθημερο καθώς η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη.

Η υπόθεση ήρθε στο φως από το θύμα το οποίο βρήκε το κουράγιο να γράψει επιστολή στην γυναίκα που τον γέννησε:

«Αγαπητέ πρώην-Μητέρα
«Αυτά που μου έκανες είναι ασυγχώρητα. Με χτυπούσες, με άφηνες να λιμοκτονώ, σχεδόν μου έκαψες το πέος μου, μου πέταξες όλα μου τα ρούχα και δεν με οδηγούσες στην εξαθλίωση. Θα με σκότωνες καθώς μου έδινες αντικαταθλιπιτκά και φάρμακα που διαλύουν το νευρικό σύστημα. Τώρα ξέρω πως είσαι μια εγκληματίας και με με ήθελες νεκρό για να μπορέσεις να πάρεις πίσω την παλιά σου ζωή. Δεν θα μπορέσεις ποτέ να με δεις να σπουδάζω, να τελειώνω το κολλέγιο οπότε σου λέω αντίο. Εύχομαι να έχεις καταλάβει τι έχεις κάνει και φυσικά ότι έχει χάσει τα πάντα».

Σύμφωνα με την Daily Mail, Gélineau ομολόγησε την ενοχή του σε πρώτου βαθμού επίθεση και μάρτυρας αλλοίωσης.

Μάρτυρας που κατέθεσε στο δικαστήριο αποκάλυψε πως η μητέρα - τέρας έπαιρνε τέτοια ευχαρίστηση από τα βασανιστήρια που έκανε στο γιο της που σταματούσε μόνο όταν δεν είχα άλλο να τον κάψει. «Ηθελε να βλέπει το παιδί της να καίγεται. Της άρεσε τόσο πολύ πολύ να τον βλέπει να υποφέρει».

Είναι πλέον κατανοητό ότι ο 19χρονος έχει υποστεί ο μόνιμη βλάβη των νεύρων στο πέος του. Μάλιστα κατά τη διάρκεια της κακοποίησης η Gélineau χτυπούσε καθημερινά το γιο της με ένα σιδερένιο ραβδί στο κεφάλι.

Ο αντιστράτηγος της αστυνομίας Timothy O'Malley που ανέλαβε την υπόθεση δήλωσε: «Στην καριέρα μου δεν έχω ξαναδεί τόση αγριότητα από μάνα. Είναι μια από τις πιο ανατριχιαστικές υποθέσεις που έχω συναντήσει. Είναι θαύμα που αυτός ο άνθρωπος κατάφερε να επιζήσει μετά από τόσα βασανιστήρια. Πολλοί από τους τραυματισμούς είναι σοβαροί και το παιδί θα χρειαστεί ιατρική και ψυχολογική υποστήριξη για να αναρρώσει».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...